TRADITONAL COMMERCE VERSUS E-COMMERCE: A COMPARATIVE ANALYSIS
Abstract
Full Text:
PDFReferences
. Antoci N., 2015, Particularitățile și tendințele de dezvoltare a comerțului internațional, RI PLUS Nr.2 Chișinău IRIM pp.185-197.
. Avasilcăi, Silvia, Bacali, Laura, Trif, Carmen Maria, 2009, Antreprenoriat. Cercetări aplicative, Editura Todesco, Cluj-Napoca
. Bacali, Laura, Trif, Carmen Maria, ş.a., 2010, Manualul calificării. Antreprenoriat, Editura U.T.PRESS, Cluj-Napoca
. Chelcea, S., 2004, Metodologia cercetării sociologice. Metode cantitative şi calitative, Ediţia a II-a, Editura Economică, Bucureşti
. Cîmpean O.V. Politica externă şi de securitate a Uniunii Europene. Definirea interesului european şi dezvoltarea relațiilor strategice parteneriale. Teză de doctorat, Universitatea „Babeș- Bolyai”, Cluj Napoca 2013
Clipa V. Republica Moldova: provocări şi perspective ale integrării în Uniunea Vamală Rusia - Kazahstan-Belarus vs. Semnarea acordului de Comerţ Liber Aprofundat şi Comprehensiv cu Uniunea Europeană, Institutul Național de Cercetări Economice, Chișinău 2013
Cloșcă I., Codiță D. Dicționar enciclopedic de drept internațional umanitar, Volumul I: A-L, Editura Karta-Graphic, Ploiești, 2013, p. 173
Gnangnon K., Moser C. B., 2014, Intellectual Property Rights Protection and Export Diversification: the Application of Utility Model Laws, WTO Working Paper ERSD-2014-19.
Iordache E., Mihăilescu M., Voicu I.I., 2010, Comerţ internaţional şi politici comerciale, Curs aplicativ, Editura Independenţa Economică, Piteşti, p.105.
. Kotler, Ph., Keller K.L., 2008, Managementul Marketingului, Ediţia a V-a, Editura Teora, Bucureşti
. Leeflang, S.H.P., ş.a, 2009, Creating lift versus building the base: Current trends in marketing dynamics, International Journal of Research in Marketing, 26(1), pp. 13-20
. Lilien, G.H., 2011, Bridging the academic-practitioner divide in marketing decision models, Journal of Marketing, 75, pp. 196-210
. McDaniel, C., Gates, R., 2010, Marketing Reseach Essential, 7-th edition, John Wiley&Sons, Inc.
. Murtagh, F., 2010, The Correspondence Analysis platform for uncovering deep structure in data and information, The Computer Journal, 53(3), pp. 304-315
. Patriciu, V., 1999, Sisteme electronice de plăţi, PC Report, p. 16.
. Patriche, Dumitru, Stanescu, Ion, Grigorescu, 2013, Mihai, Bazele comertului, biblioteca digitala, www.ase.ro.
Roşca Ion Ghe., Bucur Cristina-Mihaela, Timofte-Stanciu Carmen, Paiu Octavian, Vişean Mirela, 2014 Comerţul electronic- Concepte, tehnologii şi aplicaţii, Colecţia Societatea Informaţională 9, Editura Economică, Bucureşti.
. Trif, Carmen Maria, Bacali, Laura ş.a., 2010, Eşantionarea, între teorie şi practică, Revista de Management şi Inginerie Economică, 9(2), Editura Todesco, Cluj-Napoca, pp. 133-140
. Trif, Carmen Maria, Bacali, Laura, 2011, Utilizarea cercetării de marketing ca suport în realizarea unor analize statistice cu ajutorul SPSS-ului, Revista de Management şi Inginerie Economică, 10(2), Editura Todesco, Cluj-Napoca, pp.115-126
. Wierenga, B., 2011, Managerial decision making in marketing: The next research frontier, International Journal of Research in Marketing, 28(2), pp. 89-101
.https://documents.tips/documents/tipuri-de-comert-defasurat-in-reteaua-de-magazine.html
.https://documents.tips/documents/tipuri-de-comert-defasurat-in-reteaua-de-magazine.html
.http://www.aut.upt.ro/staff/diercan/data/PIPPS/curs-06.pdf
.https://barbucristianblog.wordpress.com/2016/05/28/comert-electronic-partea-1-2/
.http://www.aut.upt.ro/staff/diercan/data/PIPPS/curs-06.pdf, accessed on 27/05/2018
.https://www.gpec.ro/blog/raportul-pietei-de-e-commerce-2017-romanii-au-cumparat-online-de-28-miliarde-de-euro
.http://www.business24.ro/articole/frauda+online
.http://www.zf.ro/info/cum-se-transforma-comertul-online-in-era-smartphone-ului-si-a-internetului-de-mare-viteza-16810688
.http://www.seap.usv.ro/~valeriul/lupu/
afaceri_electronice.pdf.
Refbacks
- There are currently no refbacks.