QUALITY MANAGEMENT APPLIED IN COMPUTER SYSTEMS IMPLEMENTED IN PUBLIC ORGANIZATIONS PROVIDING SERVICES TO CITIZENS
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Airinei, D., Fătu, T., Fotache, D., Georgescu, M., & Grama, A. (2006). Tehnologii informaționale pentru afaceri. Iași: Editura Sedcom Libris, ISBN 9736702022.
Androniceanu, A. (2000). Management Public. Bucuresti: Editura Economica.
Burlacu, S. (2004). Informatizarea administrației publice. Administrație și management public nr. 3, p. 113. Preluat de pe http://www.ramp.ase.ro/_data/files/articole/3_16.pdf
Champlain, J. J. (2003). Auditing Information Systems, 2nd Edition. Wiley, ISBN: 978-0-471-28117-7.
Dănăiață, D., Hurbean, L., & Margea, C. (2011). Sisteme informatice pentru administrația publică. Timisoara: Ediție online, ISBN: 978-973-0-11765-3.
Heeks, R. (2006). Implementing and managing eGovernment. London: Sage Publications, ISBN13: 9780761967927.
Ilieș, L. (2003). Managementul calității totale. Cluj Napoca: EditurA Dacia ISBN: 973-35-1686-4.
Jennex, M. E. (2009). Knowledge Management, Organizational Memory, and Transfer Behavior: Global Approaches and Advancements. San Diego State University, USA: IGI Global.
Jennex, M. E., & Olfman, L. (2006). A model of knowledge management success. International Journal of Knowledge Management.
Juran, J. (1993). Der neue Juran: Qualitaet von Anfang an, Moderne Industrie. Landsberg, Lech,.
Kélada, J. (Februarie 1991). Qualité totale Et gestion par extraversion. Gestion.
Laudon, K. C., & Laudon, P. (2012). Management Information System. Managing the Digital Firm. London: Pearson Prentice Hall - ISBN-13: 978-0-13-214285-4.
Lee, R., & Dale, B. G. (1998). Business Process Management: a review and evaluation. Business Process Management Journal Vol. 4 No. 3,.
Lester, M. (2001, September). Innovation and Knowledge Management: The Long View. Creativity and Innovation Management, nr. 3.
Lungu, I., Sabau, G., Velicanu, M., Muntean, M., Ionescu, S., Posdarie, E., & Sandu, D. (2003). Sisteme informatice. Analiza, proiectare și implementare. Bucuresti: Editura Economica.
Macarie, F. (2012.). Managementul organizațiilor. Cluj-Napoca: Eikon.
Moga, T., & Radulescu, C. (2004). Fundamentele managementului. Bucuresti: Editura ASE , 2004.
Nicolescu, O., & Nicolescu, C. (2011). Organizatia și managementul bazate pe cunostinte. Teorie, metodologie, studii de caz și baterii de teste. Bucuresti: Editura Pro Universitaria.
Nicolescu, O., & Verboncu I., M. (1999). Management, Editura Economică. Bucureşti: Editura Economică.
Nicolescu, O., Plumb, I., Vasilescu, I., & Verboncu, I. (2004). Abordări moderne în managementul și economia organizației. București: Editura Economică.
Nutt, P. C., & Backoff, R. W. (1992). Strategic Management of Public and Third Sector Organizations. San Francisco: Jossey-Bass.
O’Brien, J. A., & Marakas, G. M. (2011). Management Information Systems, Irwin/McGraw‐Hill. New York: Irwin/McGraw‐Hill, ISBN-13: 978-0-07-337681-3.
O'Brien, J. A., Marion, G., & Saint-Amant, G. (1995). Les système d'information de gestion - La perspective du gestionnaire utilisateur. Montreal: Éditions du Renouveau pédagogique Inc.
Oprea, D. (1999). Analiza si proiectarea sistemelor informationale economice. Iasi: Editura Polirom.
Oprean, C., Țîțu, M., & Bucur, V. (2011). Managementul global al organizației bazată pe cunoștințe. București: Editura AGIR, ISBN 978-973-720-363-2.
Osborne, D., & Ted, G. (1992). Reinventing Government: How the Entreprenorial Spirit is Transforming the Public Sector. New York: Penguin Books.
Perry, J. L., & Rainey, H. G. (1988). The Public Private Distinction in Organization Theory: A Critique and Research Strategy. Academy of Management Review, 13, 182-201.
Pollitt, C. (1993). Managerialism and the Public Services, second edition. Cambridge: Mass: Blackwell.
Seen, J. A. (1987). Information System in Management (3rd Edition). Belmont, California: Wadsworth Publishing Company, .
Vlăsceanu, M. (2003). Organizații și comportament organizațional. Iasi: Editura Polirom.
Ward, J., & Peppard, J. (2016). Strategic Planning for Information Systems. Third Edition. Chichester: John Wiley & Sons Ltd, ISBN13: 9780470034675.
Watson, J. (2002). Applying Knowledge Management. Morgan Kaufman Publishers, Elsevier Science, 5.
Refbacks
- There are currently no refbacks.